ارومیه؛

اختصاص 400 میلیون ریال اعتبار برای تعمیرات اماکن ورزشی در شهرستان پلدشت

اولین کمیسیون ورزشی منطقه آزاد ماکو در پلدشت به ریاست اکبر عبدالله نژاد فرماندار شهرستان،همت زاده مسئول ورزشی منطقه آزاد ماکو و پیشکسوتان و هیئت های ورزشی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش    خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، عبدالله نژاد در این کمیسیون اظهار داشت: اهمیت و نقش تربیت بدنی و ورزش در سلامتی روح و روان فردی و اجتماعی همگان روشن است و بخش سلامت در هر کشور و جامعه از مولفه های توسعه است و هرچه قدر تندرستی افراد زیاد باشد نشان دهنده آماده بودن بسترهای سلامت در آن جامعه میباشد.

فرماندار پلدشت با اذعان به این موضوع که مقوله ورزش ابزاری برای غلبه بر آسیبها و ناهنجاریهای اجتماعی است ابراز داشت: در این کمیسیون در راستای ارتقاء ورزش شهرستان گرد هم آماده ایم تا با همفکری و همدلی و آماده کردن زیر ساختهای لازم بتوانیم از پتانسیلها و ظرفیتهای موجود به نحو احسن استفاده نمائیم.

عبدالله نژاد در پایان با اشاره به اینکه منطقه آزاد ماکو یکی از امکانات و ظرفیتهای بالقوه جهت ارتقاء سطح ورزش در این شهرستان است گفت: در سالجاری جهت تعمیرات اماکن ورزشی پلدشت 400 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

صفر سلیمی مسئول دفتر منطقه آزاد ماکو در پلدشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه این کمیسیون هر دو ماه یک بار در سطح شهرستان برگزار خواهد شد ابراز داشت: در هر کمیسیون یک یا دو مشکل اجرایی خواهد شد.

سلیمی در ادامه افزود : استارت احداث استخر در این شهرستان با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج سپاه و شورا و شهرداری در سالجاری زده خواهد شد.

در ادامه شیخکانو میلان مسئول اداره ورزش و جوانان، پیشکسوتان و هیئت های ورزشی مسائل و مشکلاتی همچون نبود استخر، نبود کف پوش سالن انقلاب ، نبود خانه کشتی و سالن ورزشی برای بانوان و نبود امکانات مالی جهت برگزاری و اعزام تیمها به مسابقات ورزشی را مطرح کردند.

در پایان این جلسه همت زاده مسئول ورزشی منطقه آزاد ضمن اشاره به اینکه تفاهم نامه ای بین وزارت ورزش و جوان و منطقه آزاد ماکو جهت بازسازی و مرمت سالنهای ورزشی بسته شده ابراز داشت: مشکلات مطرح شده در این کمیسیون جمعبندی خواهد شده و بر اساس اولویتها اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.

مسئول ورزشی منطقه آزاد ماکو در ادامه با اشاره به اینکه 12 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای ورزش سه شهرستان ماکو – پلدشت و شوط از سوی منطقه آزاد ماکو اختصاص یافته است اظهار داشت: باید با تعامل و همکاری،استفاده از پتانسیلهای بخش خصوصی و ساماندهی هیئت های ورزشی جهت ارتقاء سطح ورزش همگانی و قهرمانی منطقه گام برداریم.

انتهای پیام/ب

.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.