مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برنامه‌های کانون‌ها، از حضور فعال کانون‌های فرهنگی مساجد استان در این روز خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ پیش از ظهر امروز حجت‌الاسلام رضا قاسمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آخرین جمعه این ماه پربرکت از سوی بنیان‌گذار بزرگ انقلاب به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است، اظهار داشت: همه مردم باید با شرکت خود در این راهپیمایی ضمن تقویت روحیه مقاومت آبروی امت اسلام را حفظ کنند.
 
وی با اشاره به نقش پررنگ کانون‌های فرهنگی مساجد در چنین مراسم‌هایی، گفت: هدف اصلی تشکیل کانون‌های فرهنگی مساجد مبارزه با تهاجم فرهنگی و ترویج مبانی دینی و اسلامی است.
 
این مسؤول مذهبی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: کانون‌های فرهنگی مساجد در این ماه برنامه‌های مختلفی مانند کلاس‌های احکام، روخوانی و روانخوانی قرآن، محافل انس با قرآن، سفره کریمانه و کلاس‌های مشاوره را در سراسر استان برگزار کردند.
 
قاسمی بر حضور همه مردم در این راهپیمایی تأکید کرد و یادآور شد: حضور تک تک افراد در نظر دشمن بزرگ بوده و باعث ابطال نقشه‌های شوم آنها خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه اعضای کانون‌های فرهنگی همواره در مراسمات مختلف دینی و مذهبی حضور پررنگ دارند، تصریح کرد: این بار نیز اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد سراسر استان دوشادوش مردم در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت کرده و اقدامات گروه‌های تکفیری داعش را محکوم می‌کنند.
 
مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد تعداد کانون‌های فرهنگی مساجد استان را بیش از 500 باب عنوان کرد و بیان داشت: بیش از 70 هزار نفر در این کانون‌ها مشغول فعالیت هستند.
 
وی با عنوان اینکه فعالیت این کانون‌ها در سه حوزه شهری، روستایی و عشایری است، اذعان کرد: اعضای کانون‌ها در هر سه حوزه در راهپیمایی روز قدس حضور فعال دارند.
 
قاسمی با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه، بر شناساندن اهمیت مسئله فلسطین برای مردم خصوص به جوانان و نوجوانان تأکید کرد.
 
قاسمی شرکت در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس را وظیفه‌ای همگانی دانست و گفت: مجموعه کارکنان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد نیز روز جمعه در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و همصدا با مردم سراسر کشور از مردم مظلوم فلسطین اعلام حمایت خواهند کرد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.