شهردار یاسوج با اشاره به اهمیت پروژه جاده آبشار و تلاش مجموعه شهرداری گفت: در حال حاضر 60 درصد از عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت جاده آبشار یاسوج انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛محمد‌علی جاوید پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های در حال ساخت در مجموعه آبشار یاسوج اظهار کرد: با اقدامات شهرداری یاسوج در حال حاضر 60 درصد از عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت جاده آبشار یاسوج انجام شده است.   
 
وی افزود: جاده منتهی به آبشار یاسوج به دلیل اهمیتی که دارد زیرسازی و آسفالت آن تا پایان ماه مبارک رمضان به اتمام می‌رسد.
 
شهردار یاسوج گفت: با بهسازی و آسفالت محور ارتباطی آبشار یاسوج عملا آمد و شد گردشگران و شهروندان با سهولت بیشتری انجام می‌شود.
 
وی افزود: به منظور فراهم شدن زمینه تردد علاقمندان به طبیعت مسیر دو طرف راه ارتباطی آبشار یاسوج باید آزادسازی شود.
 
جاوید تصریح کرد: هم اینک این دو مسیر در مالکیت آموزش و پرورش و منابع طبیعی بوده و در بازدید استاندار از این پروژه نمایندگان این دو نهاد قول همکاری دادند.
 
جاوید بیان کرد: ایجاد نمازخانه، واحدهای تجاری و عرضه مایحتاج ضروری گردشگران و فراهم شدن زمینه اقامت بیشتر از جمله پروژه‌هایی است که در مجموعه آبشار در دست اقدام است.
 
معاون فنی و عمران شهرداری یاسوج نیز در این بازدید گفت: برای زیرسازی و آسفالت محور ارتباطی آبشار یاسوج 20 میلیارد ریال هزینه می‌شود.
 
سالم نوروزی افزود: هم اینک همه مجموعه شهرداری یاسوج در تلاش هستند تا این پروژه به نحو مطلوبی به پایان برسد.
 
وی اظهار داشت: آبشار یاسوج از مکان‌های مهم و گردشگری یاسوج بوده و اولویت شهرداری ساماندهی این پروژ‌ه‌ها است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.