معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران درباره آخرين اقدامات انجام شده در محل انفجار لوله گاز شهران گفت: در ابتدا با توجه به اينكه تقاطع آسیب دیده يكي از تقاطع هاي شناسنامه دار در پروژه خط سفيد بود و تمامي المان هاي ترافيكي محل آسيب ديده بودند، برآورد خسارات وارده انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، تشکری هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران درباره آخرين اقدامات انجام شده در محل انفجار لوله گاز شهران گفت: در ابتدا با توجه به اينكه تقاطع آسیب دیده يكي از تقاطع هاي شناسنامه دار در پروژه خط سفيد بود و تمامي المان هاي ترافيكي محل آسيب ديده بودند، برآورد خسارات وارده انجام شد. وي با اشاره به ٣٥٠ ميليون تومان خسارات وارده در بخش ترافيكي به دنبال این حادثه، گفت: همزمان با پر كردن گودال انفجار از سوي معاونت عمران شهرداري، عمليات نصب و هوشمند سازي المان هاي ترافيكي و چراغ هاي هوشمند تقاطع نيز صورت گرفت. به طوري كه چهارشنبه هفته گذشته پايه هاي چراغ هاي هوشمند نصب و اجرايي شد . 

معاون شهردار تهران با اشاره به اينكه سرپناه اتوبوس در اين تقاطع اورهال شده و پس از اتمام عمليات پركردن گودال ، اصلاح هندسي معبر نيز انجام شده است، تصريح كرد: خط كشي معبر با توجه به آيتم هاي خط سفيد مجدداً احيا شد و نصب تابلو ها نيز صورت گرفته است.

وي با اشاره به اينكه اكنون معبر آماده بازگشايي مجدد است، گفت: با توجه به اينكه مترو نيز در زير زمين مشغول بازسازي و ايمن سازي مجدد است، پس از هماهنگي با مترو معبر بازگشايي 
مي شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار