رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شواری اسلامی شهر تهران گفت:‌ در حال حاضر عده‌ای از روشنفکران که اطلاعی از جنگ تحمیلی ندارند آن را زیر سوال می‌برند به همین دلیل هر شخصی که بخواهد جنگ تحمیلی را زیر سوال ببرد از مردم نیست.

کاهش ده هزار نفری تلفات جاده ای/هر شخصی که جنگ تحمیلی را  زیر سوال ببرد از مردم نیستبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد دنیا مالی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شواری اسلامی شهر تهران در دویست و شصت و نهمین جلسه رسمی شورای شهر با اشاره به تلفات انسانی در تصادفات اظهار داشت: در گذشته تعداد تلفات جاده‌ای 28 هزار نفر بود اما در حال حاضر با توجه به افزایش خودروها این رقم به 17هزار نفر در سال کاهش پیدا کرده است.
 
وی با بیان اینکه تاکید در رقم 17 هزار نفر نیز بسیار بالا است افزود: بدون شک برای رفع و کاهش تلفات وزارت راه‌ و شهرسازی و همچنین پلیس به تنهایی نمی‌تواند این تلفات را کاهش دهد، چرا که نظارت آنها به تنهایی کافی نیست و تمامی دستگاه‌های دیگر نیز باید با استاندارد کردن خودروها به کاهش تلفات انسانی کمک کنند.
 
رئیس کمیسیون حمل و نقل وعمران شواری اسلامی شهر تهران با اشاره به سالگرد شهادت شهید چمران تصرح کرد: ‌شهید چمران در اوج مظلومیت جنگ به شهادت رسید به این دلیل که زمانی که همه برای نابودی انقلاب بسیج شده بودند و شهروندان مان توسط منافقین کشته می‌شدند اوج مظلومیت شهیدی همانند وی بود.
 
دنیا مالی با تاکید بر اینکه امروزه برخی از روشنفکران که اطلاعاتی در خصوص جنگ تحمیلی ندارند اما جنگ را زیر سوال می‌برند، گفت:‌ بدون تردید این روشن فکران به 240هزار شهید جنگ تحمیلی که با گوشت و پوست و استخوان خود جنگیدند توهین می‌کنند. 
 
وی اضافه کردد:‌ عده‌ای که آن روزها نبودند چگونه می‌توانند جنگ را تدوین کنند، این توین آن ها بی‌وفایی و بی اعتنایی به خون شهیدان است.
 
رئیس کمیسیون حمل ونقل و عمران شواری اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هنوز بسیاری از جانبازان و خانواده شهدا از آثار جنگ تحمیلی رنج می‌برند و بار آن را همچنان به دوش می‌کشند، گفت‌: تاکید دارم که هر شخصی بخواهد جنگ تحمیلی را  زیر سوال ببرد از این مردم نیست.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار