آماده سازی 592 مرکز تابستانی

592 مرکز آموزشی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان گیلانی آماده سازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اعلام این خبر گفت: این مراکز شامل پایگاه های اوقات فراغت در مدارس، کانون های ورزشی، کانون های فرهنگی و تربیتی، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدارس قرآن، پژوهش سراها، هنرستان های فنی و حرفه ای و اردوگاه های دانش آموزی است.
مهدی حاجتی با بیان اینکه پارسال 86هزار و 342 دانش آموز در 412 پایگاه و مرکز تابستانی شرکت کردند، افزود: پیش بینی می شود امسال این رقم به بیش از 90 هزار دانش آموز در 592 مرکز تابستانی برسد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان، طرح مزرعه تابستانی است که دانش آموزان دوره متوسطه می توانند در زمینی به مساحت حداقل 100 متر مربع برای کاشت برخی از اقلام مورد علاقه خود اقدام کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: یکی از برنامه های تابستانه دانش آموزان برپایی اردوهای مختلف است که پارسال 13 هزار و 822نفر برنامه اردویی اجرا شد و پیش بینی می شود امسال این رقم به بیش از 16 هزار برنامه برسد.
حاجتی افزود: برای اجرای برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان سال گذشته 257 میلیون تومان از محل اعتبارات استانداری گیلان و مشارکت های مردمی هزینه شد که پیش بینی می شود این رقم از محل اعتبارات پیش گفته به 360 میلیون تومان برسد.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.