آقای"ری کرزوایل" مدیر فنی گوگل دست به پیش گویی هایی زده و ما را به جهان نوآوری و مشاهده ی نقش هایی از دنیای فن آوری در آینده دعوت می کند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، آقای "ری کرزوایل" مدیر فنی کمپانی گوگل است که هر از چند گاهی آینده فناوری را پیش بینی می کند. وی امسال نیز در آغاز سال، اقدام به چندین پیشگویی در حوزه ی فن آوری کرده است.

اگر دوست دارید از آینده با خبر شوید کلیک کنید

"ری کرزوایل" یکی از محققان پیشرو در زمینه ی اختراعات و فن آوری هوش مصنوعی است و پدید آورندهٔ کتاب‌های متعددی از جمله «تکینگی نزدیک است» است. او باور دارد نامیرایی تا سال ۲۰۵۰ دست یافتنی است (نامیرایی عبارت است از توانایی زیستن بدون زمان پایان و یا مرگ ). حال این پیشگوی فناوری شما را به جهان نوآوری و نقش هایی از دنیای فن آوری در آینده دعوت می کند.

اگر شما هم دوست دارید از آینده با خبر شوید  این عکس را از دست ندهید چرا که در این عکس پیش بینی آینده فناوری از دید "ری کرزوایل" بیان شده است .


اگر دوست دارید از آینده با خبر شوید کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی عبدالکریمی
۱۶:۰۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
با عرض سلام، البته این نوع آینده در کشورها از الآن نیاز به سرمایه گذاری برای همه گیر شدن داره. اما در این جدول از کنترل و پیدایش ارادی عواطف و احساسات حرفی به میان نیامده!
آخرین اخبار