شرکت گوگل، به عنوان یکی از پیشتازان عرصه فناوری، تصمیم گرفته تا امکان تشخیص آنلاین بیماری را در اختیار تمامی افراد قرار بدهد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ،ممکن است برای شما هم زیاد پیش آمده باشد که با مشاهده یک برآمدگی در گردن، از تومور  و یا بیماری خاصی بترسید و به سراغ جستجو در گوگل بروید و بعد از جستجو پاسخ درست را پیدا نکنید. حالا گوگل قصد دارد این مشکل را برای همیشه برطرف کند تا تشخیص اولیه بیماری برای شما ساده‌تر باشد. 

در بروز رسانی جدید گوگل

به نظر می‌رسد عملکرد سیستم گوگل در بروزرسانی جدید اش، دقیقا مانند جستجوی معنی کلمات، وضعیت آب و هوا یا حتی تاریخ اکران یک فیلم باشد. با جستجوی این موارد، گوگل نتیجه مشخص و بزرگی را بدون نیاز به وارد شدن در سایت به ما نمایش می‌دهد.
این ویژگی جدید به شما اجازه می‌دهد تا با جستجوی علائم بیماری خود، به نتیجه سریع‌تری دست پیدا کنید. درواقع با جستجوی علائم بیماری، گوگل به شما بیماری‌های ممکن را پیشنهاد می‌دهد تا با توجه به آن‌ها، به پزشک موردنظر مراجعه کنید. 

در بروز رسانی جدید گوگل


البته نباید فراموش کرد که این پاسخ، تنها یک تشخیص عمومی است؛ چراکه موضوعی همچون سردرد، می‌تواند دلایل مشخص و البته رایجی داشته باشد که صرفا نشان‌دهنده تومور مغزی نیست. درواقع باید ویژگی جدید گوگل را در تشخیص سریع و کمک اولیه دانست؛ چیزی که می‌تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد. 


گفتنی است ؛ این ویژگی قرار است در چند روز آینده برای کاربران انگلیسی زبان کشور آمریکا در پلتفرم موبایل عرضه شود. 

منبع: Ubergizmo


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار