مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: دومین جشنواره فرهنگ رضوی همزمان با دهه کرامت در زاهدان برگزار میشود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛حسین مسگرانی افزود: این جشنواره از سری برنامه های چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، به مناسبت میلاد امام رضا(ع)و حضرت معصومه (س) است که هم زمان با دهه کرامت در زاهدان برگزار خواهد شد

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا (ع)، تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر گرافیکی در زمینه سیره، و کمک به انتشار گسترده این آثار بیان کرد.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی را یکم مرداد ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: تصویرسازی، آرم و نشانه و پوستر از جمله محورهای جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی است.

وی ادامه داد: هنرمندان میتوانند آثار خود را با فرمت jpg از طریق پست الکترونیکی جشنواره از طریق لوح فشرده به نشانی دبیرخانه جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره براینکه احادیث رضوی، زندگی و سیره رضوی، زیارت بارگاه رضوی و بقاع متبرکه و القاب امام رضا (ع) از جمله موضوعات جشنواره است گفت: به تمامی شرکت کنندگان در این جشنواره گواهی شرکت اعطاء خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار