فرمانده انتظامي شهرستان قلعه گنج از دستگيري سه نفر سارق كه تحت پوشش مسافر اقدام به سرقت به عنف كرده بودند، خبر داد.

دستگيری سارقان مسافرنما در قلعه گنجبه گزارش  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ علي پرنگ گفت: به دنبال وقوع يك فقره سرقت به عنف خودرو در نزديكي منطقه سرخ قلعه بلافاصله رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود : ماموران با حضور در صحنه و انجام تحقيقات از راننده دريافتند سه نفر تحت عنوان مسافر اقدام به كرايه ماشين از كرمان به قلعه گنج كرده و در حوالي سرخ قلعه با تهديد و بستن دست و پاي راننده خودروي وي را به سرقت برده اند.

و ی خاطر نشان کرد : با چهره نگاري و انجام اقدامات پليسي و اطلاعاتي سارق اول در يكي از روستاهاي قلعه گنج شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و خودروي مسروقه نيز كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان قلعه گنج گفت: پس از انتقال متهم به پليس آگاهي و انجام بازجويي
هاي فني، سارق دو نفر از همدستانش را معرفي كرد اما مشخص شد كه آنان به استان هاي همجوار متواري شده اند.

پرنگ افزود: با اين حال ماموران پس از چند روز تحقيقات ميداني محل اختفاي متهمان را شناسايي كردند و به ردزني آنان پرداختند.

وي خاطرنشان كرد: پس از محرز شدن قصد و نيت متهمان از فرار به استان هاي شمالي كشور با استفاده از اتوبوس بلافاصله موضوع به يگان هاي مربوطه اعلام شد و با پيگيري ماموران سرنجام توسط عوامل پليس راه ريگان-نرماشير دو سارق را دستگير و براي سير مراحل قانوني به پليس آگاهي قلعه گنج انتقال دادند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار