اصفهان؛

مودم‌های هشت حرفی هک نمی‌شوند

چنانچه رمز انتخاب شده برای مودم‌ها هشت رقمی و ترکیب حروف و اعداد باشند هکرهای خیلی حرفه‌ای هم امکان هک این مودم‌ها را نخواهند داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در نشستی با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی برای تامین و افزایش امنیت تردد بانوان در شهر در همه ساعات روز اظهار داشت: بر این اساس با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته حتی نقاط بی دفاع شهری نیز با همکاری شهرداری ساماندهی شده است.

 سرهنگ ستار خسروی در ادامه کاهش ۱۰ درصدی جرایم سرقت به عنف را نتیجه افزایش امنیت اجتماعی بانوان در اصفهان تلقی کرد و ابراز داشت:‌ خوشبختانه در حال حاضر رضایت نسبی از سوی شهروندان در این راستا اعلام شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در خصوص هک مودم‌های شهروندان توسط برخی از هکرهای نیز گفت: چنانچه رمز انتخاب شده برای مودم‌ها هشت رقمی و ترکیب حروف و اعداد باشند هکرهای خیلی حرفه‌ای هم امکان هک این مودم‌ها را نخواهند داشت.

وی در خصوص فروش کالاهای قاچاق نیز بیان داشت: فروش این کالاها مورد نقد همه مسئولان است که در این راستا باید سیاست کلی در سطح کلان مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص روند مصرف این کالاها بازنگری صورت پذیرد.

سرهنگ خسروی در خصوص مرگ مشکوک دو نفر در شهرستان برخوار نیز گفت: یکی از این افراد خود را حلق‌آویز کرده و دیگری نیز به دلیل اختلافات زناشویی به قتل رسیده است.

وی در خصوص دستگیری کیف قاپ‌ها در استان اصفهان نیز بیان داشت: از ابتدای امسال در این زمینه ۲۶ درصد افزایش کشفیات را داشته‌ایم.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در خصوص انتشار عکس خصوصی افراد در فضای مجازی بیان داشت: این امر یکی از آسیب‌های جدی فضای مجازی است که متاسفانه کاربران بدون آگاهی از عاقبت این کار مورد آسیب جدی قرار می‌گیرند.

وی عدم استفاده از پسوردهای مناسب را نیز از دیگر مشکلات کشور ایران عنوان کرد و افزود: همچنین کاربران تلفن همراه نیز باید توجه داشته باشند که بعد از قرار دادن تصاویر در شبکه‌های اجتماعی هزاران نفر مالک این تصاویر می‌شوند.

سرهنگ خسروی در خصوص سرقت خودرو نیز گفت: از ابتدای سال جاری ۹۷ درصد از خودروها را کشف کرده‌ایم که بیش از ۸۵ درصد آنها خودروی پراید به دلیل عدم ایمنی کافی بودند.

سرهنگ حسین حسین‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در ادامه این نشست با اشاره به لزوم ساماندهی تفرجگاه‌های شهر اصفهان برای جلوگیری از ورود موتورسیکلت‌ها به این اماکن افزود: در این راستا شهرداری اصفهان و همچنین شهرداری‌های شهرهای بزرگ استان باید همکاری لازم در خصوص ایجاد موانع فیزیکی برای ورود را فراهم کنند و نیروی انتظامی نیز برخورد لازم با افراد خاطی را داشته باشد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار