11هزار 168دانش آموز استان از امروز با توجه به هدایت تحصیلی انجام شده توسط مشاوران انتخاب رشته می کنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت : بیش از 99 درصد از شهرستان های استان اقدامات لازم جهت هدایت تحصیلی دانش آموزان را انجام داده اند و آمادگی کامل جهت ارائه خدمات مشاوره ای را دارند.

علی اصغر ایزدی افزود : فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان در شهرستان اسفراین با هزار و460 نفر، شهرستان بام و صفی آباد با 208نفر ، شهرستان بجنوردبا 4 هزار و 475 نفر، شهرستان جاجرم با 469 نفر ، شهرستان رازوجرگلان با 557 نفر، شهرستان شیروان با 2 هزارو 97 نفر، شهرستان فاروج با 560نفر، شهرستان گرمه با 323نفر، شهرستان مانه و سملقان با هزار و 18 نفر از اول تیرماه آغاز خواهد شد .

وی گفت:در جلسات با روسای ادارات متوسطه و مشاوره استان بر تشکیل کمیته هدایت تحصیلی در مدارس با حضور مدیر ، معاون پرورشی ، معاون آموزشی و معاون اجرایی و مشاور و همچنین تشکیل جلسات توجیهی برای اولیا دانش آموزان و دانش آموزان پایه نهم در مدارس تاکید شده است.

با توجه به تغییرات آیین نامه هدایت تحصیلی به منظور اطلاع رسانی و توجیه مشاوران و مدیران مدارس با روند هدایت تحصیلی در خراسان شمالی جلسات متعددی برگزار شده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.