" شاهین علیزاده " فرماندار شهرستان ماکو با صدور پیامی 21 رمضان سالروز شهادت اول مظلوم عالم امیرالمومنین حضرت امام علی (ع) را محضر حضرت ولیعصر (عج) و عموم شیعیان و دلدادگان آن حضرت تسلیت گفت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

عظمت و بزرگی حضرت علي(ع) آنچنان بلند مرتبه و دست نيافتني است كه بررسي ابعاد گوناگون زندگاني و كنكاش در فضايل آن حضرت، از سوي مسلمانان و غيرمسلمانان هر چند به فراواني صورت گرفته، اما همچنان حق توصيف و تعريف همه ‌جانبه فراگير این حضرت ادا نشده است.

علي‌بن‌ ابيطالب است، همان كسي كه پيامبراكرم (ص) قدر و منزلت او را بيان فرموده و همان كسي كه همانند خورشيد عالم ‌تاب در جهان درخشندگي دارد و تمام امتيازات ويژگي‌هاي او منحصر به فرد است.

سراسر زندگی حضرت علی علیه السلام برای بشر، درسی آموزنده و جاودانه بود. رهبر معظم انقلاب می فرماید :وجود امیرالمؤمنین علیه السلام از جهات متعدد و شرایط گوناگون، برای همه نسل های بشر یک درس جاودانه و فراموش نشدنی است. همه سال ها، همه روزها و همه تاریخ، متعلق به امیرمؤمنان و خط و راه روشن اوست.

اينجانب سالروز شهادت اول مظلوم عالم امیرالمومنین حضرت امام علی (ع) را به محضر مبارك حضرت ولي عصر (عج) ،مقام معظم رهبري و تمام پيروان آن امام همام، بخصوص مردم محترم و ولايتمدار شهرستان ماکو تسليت عرض نموده و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات توفيق روز افزون براي همه عزيزان ازخداوند منان خواستارم.

امیدوارم که همه ما بتوانیم با سرلوحه قرار دادن زندگی آن حضرت دنیا و آخرت خود را آباد سازیم و در جهت خدمت و رضایت مخلوق و خالق گام برداریم.

شاهین علیزاه

فرماندار شهرستان ماکو

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.