کرمان؛

فرمانده نیروی دریایی ارتش: تامرزهای آزاد آبی دنیا پیشروی کردیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: زمانی اگر حضور ما تنها درمسافت 50کیلومتری خط ساحلی بود امروز تا آب های آزاد دنیا رسیده است وحتی تامین امنیت کشتی های دیگر دنیا را نیز انجام می دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش: تامرزهای آزاد آبی دنیا پیشروی کردیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،امیردریادار حبیب الله سیاری درجمع درجه های مختلف مرکز شهدای وظیفه نداجا سیرجان با اشاره به اهتزاز پرچم ایران درآبهای بین المللی افزود: اکنون ناوگروه چهل و یکم ما در خلیج عدن درحال انجام برنامه ماموریتی خود است و منافع اقتصادی ما در این منطقه تا خلیج عدن که پیش از این به سبب وجود دزدان دریایی دچار مخاطراتی شده بود، تامین امنیت شده است.

وی با تاکید براینکه تامین تجهیزات مورد نیاز در داخل کشور و با همت اساتید و جوانان کشور پیشرفتی بزرگ در نیروی دریایی محسوب می شود، اظهار کرد: امروز ناوشکن ها و زیردریایی های گوناگون به دست جوانان توانمند ما ساخته می شود.

دریادارسیاری تصریح کرد: پرورش نیرو درتمام رده های نیرودریایی کشور با شاخص های ارزشی  و در داخل کشورمان انجام می شود واین درشرایطی است که در اوایل انقلاب ما نیرو از خارج کشورتامین ویا درخارج مرزها آموزش می دید.

وی درجمع ناوی های مرکز آموزشی سیرجان با بیان اینکه حضور درسواحل مکران امتیاز دیگری برای ما است گفت:افتخار داریم که در تمام مناطق شاخص نظیر میناب‌، بندرعباس‌،جاسک‌، کوهستک ، سیریک، رای الکوه‌، راس میدانی‌، کنارک و پسابند امروز به همراه خانواده نیروهای تحت پوشش خود حضور داریم وکسانی که در عرصه های نظامی فعالیت می کنند می دانند این پیشرفت بزرگی است.

وی خاطرنشان کرد: نباید از ارزش ها بگذریم دشمنان می‌خواهند تیشه به ریشه ارزش‌های اسلامی بزنند و برای اجرایی کردن این نقشه شوم از راه‌های مختلف وارد می‌شوند تا با شکستن حرمت ها ارزش های مدنظر خود را جایگزین ارزش های والای دینی ما بکنند.

وی در این دیدار با ناوی ها و ملوانان دیگر رده های نیروی دریایی مرکز شهدای نداجا سیرجان گفتگو و در پایان از30پرسنل نمونه این مرکز تجلیل کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.