نگینی:هدفمان حفظ عنوان قهرمانی است

دبیر انجمن کاراته ناشنوایان گفت:هدفمان تکرار عنوان قهرمانی جهان در مسابقات جهانی کاراته ترکیه است.

نگینی:هدفمان حفظ عنوان قهرمانی استحسین نگینی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:تیم ملی کاراته ناشنوایان در دو گروه مردان و بانوان در حال برگزاری اردوهای آمادگی است تا در مسابقات جهانی ترکیه بتواند عنوان قهرمانی را تکرار کند.

وی افزود:ملی پوشان را از قهرمانان دوره قبلی مسابقات جهانی بلغارستان و همچنین مسابقات قهرمانی کشور انتخاب کردیم و بعد از برگزاری مسابقات انتخابی 10 ورزشکار در بخش بانوان و 12 ورزشکار در بخش مردان مشخص شدند.

نگینی ادامه داد:تیم ملی بانوان در حال برگزاری اردو در محل فدراسیون است که ورزشکاران زیر نظر میترا مومنی به عنوان سرمربی در دو بخش کاتا و کومیته در حال تمرین هستند.تیم ملی مردان نیز زیر نظر محمد رضا هوشیاربه عنوان سرمربی از روز سه شنبه 8 تیرماه در شهر اراک اردوی آمادگی خود را آغاز می کند.

وی در خصوص سایر تیم های حاضر در این رقابت ها گفت:تیم ملی ترکیه،فرانسه و ژاپن بسیار قوی هستند و ترکیب تیم شان تغییرات زیادی نسبت به دوره قبل بازی ها داشته است و دیدار با این تیم ها از جذابیت خاصی برخوردار است.

نگینی تصریح کرد:پس از این رقابت ها تیم ملی برای مسابقات المپیک 2017 آماده می شود که حضور در مسابقات جهانی کمک زیادی به افزایش آمادگی ملی پوشان می کند.البته برای المپیک ورزشکاران جدیدی به تیم ملی دعوت می شوند تا در هر دو بخش کاتا و کومیته با کمبود ملی پوش مواجه نشویم. 

دبیر انجمن کاراته ناشنوایان در پایان خاطر نشان کرد:مسابقات جهانی ترکیه از سطح بالایی برخوردار است و تلاش می کنیم در بخش تیمی و انفرادی مقام قهرمانی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار