سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ،روستاییان و عشایر استان تهران از بهره مندی 100 هزار زن روستایی از خدمات این صندوق خبر داد.

بهره مندی 100 هزار زن روستایی از خدمات بیمه اجتماعیمهدی ابارشی سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ،روستاییان و عشایر استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی با شگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه شرط عضویت در این صندوق تنها شغل افراد نیست ،اظهار داشت :تمامی افرادی که در روستاها سکونت دارند می توانند تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ،روستاییان و عشایر قرار بگیرند و برهمین اساس افراد بالای 18 سال حتی بدون داشتن شغل و تحت عنوان خانه دار می توانند بیمه شوند.
 
وی افزود :حدود 11 سال است که زنان روستایی با عضویت در این صندوق می توانند مانند بازنشستگان انتظار دریافت مستمری ماهیانه را داشته باشند و علاوه بر  آن حاشیه امنی برای زندگی خود ایجاد کنند .
 
 سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ،روستاییان و عشایر استان تهران تصریح کرد:از میان 280 هزار خانوار روستایی 100 هزار زن روستایی به سادگی و بدون نیاز به شرایط خاصی  می توانند از خدمات این نوع از بیمه بهره مند شوند .
 
ابارشی گفت :علاوه بر خدماتی که به زنان خانوار ارائه می شود جوانان بالای 18 سال نیز می توانند فارغ از شاغل و محصل بودن و اینکه در خانه پدری خود زندگی می کنند، از خدمات این صندوق استفاده کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار