سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان تهران گفت: امسال 20 هزار خانوار به جمعیت تحت پوشش بیمه روستایی افزوده می شوند.

افزایش 20 هزار خانوار به جمعیت تحت پوشش بیمه روستایی/70 درصد از بیمه روستاییان توسط دولت پرداخت می شود
مهدی ابارشی سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه 20هزار خانوار ساکن در 6 شهر با جمعیت کمتر از 20 هزار نفر امسال به جمعیت تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر افزوده می شوند، اظهار داشت: صندوق بیمه در سراسر کشور یک میلیون و 500هزار نفر را از سال 84 تاکنون تحت پوشش قرار داده است و حدود 500هزار خانوار از مستمری این صندوق بهره مند می شوند .

وی افزود: در استان تهران نیز 23 هزار خانوار در تمام مناطق روستایی تحت پوشش بیمه اجتماعی این صندوق قرار دارند که در حال حاضر مناطق روستایی، عشایر و کشاورزان غیر ساکن از این خدمت برخوردار هستند که درنظر داریم ضمن تامین معیشت، کرامت آن‌ها نیز حفظ شود.
   
 سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان تهران گفت: دولت برای جلوگیری از حاشیه نشینی ،مهاجرت روستاییان و آسیب های اجتماعی 70 درصد از حق بیمه روستاییان را جدا از یارانه مستقیم پرداخت می کند.

ابارشی بیان کرد: سال 95 ستاد توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان و متعاقب آن در شهرستان‌ها با ریاست استاندار، فرمانداران و بخشداران تشکیل می شود که مهم ترین هدف این ستاد اطلاع‌رسانی و فرهنگ سازی است ،علاوه برآن یکی از اهداف کمی صندوق، افزودن 10 هزار خانوار به جمعیت تحت پوشش بیمه روستایی در سال جاری است تا مجموع افراد تحت پوشش به 30 هزار خانوار برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار