محسن ایزدخواه، رئیس هیات مدیره بیمه‌های اجتماعی روستائیان و عشایر گفت: نداشتن آئین نامه مالی و استخدامی و نیز کمبود نیرو از جمله موانع موجود در این صندوق برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتراست.

محسن ایزدخواه، رئیس هیأت مدیره بیمه‌های اجتماعی روستائیان و عشایر درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: از جمله مشکلات موجود درصندوق بیمه‌های اجتماعی روستائیان و عشایر علاوه بر سخت‌گیرانه بودن بودجه‌ای در این نهاد، نداشتن آئین‌نامه مالی و استخدامی و همچنین کمبود نیرو است که موجب پائین آمدن سطح خدمات‌رسانی می‌شود.

وی درادامه تصریح کرد: درحال حاضر از 17 صندوق بیمه‌ای موجود در کشور به غیر از 4 صندوق بازنشستگی، نیروهای مسلح، تأمین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر مابقی ورشکسته هستند.

رئیس هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر خاطرنشان کرد: با توجه به روابط خوبی که میان هیات مدیره این صندوق و مدیرعامل وجود دارد و باتلاش‌های بی‌وقفه‌ای که صورت می‌گیرد طی 4 ماهه اخیر شاهد پیشرفت‌های خوبی در زمینه دستیابی به اهداف موردنظرشان بوده‌ایم.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید جوادعبدی
۰۱:۲۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
سلام.من که از خوشحالی بال درآوردم که حق قشر مطلوم جامعه داره بهشون میرسه.خداوکیلی یه زنگ به من بزنید تا روله مین قلا نمونه.8سال از بس غصه خوردم پیر شدم 09373959369سیدجوادعبدی
آخرین اخبار