سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: توافق نامه انتقال مهاجم ذوب آهن به سایپا امضا شده و باید حسن زاده را نارنجی پوش دانست.

اصغر حاجیلو در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره انتقال مسعود حسن‌زاده از ذوب آهن به سایپا گفت: در روزهای اخیر صحبت های زیادی را با مسئولان ذوب آهن و سعید آذری برلی انتقال مسعود حسن زاده به سایپا انجام دادیم که خوشبختانه این مذاکرات امروز منجر به عقد توافق نامه اولیه بین مسئولان 2 باشگاه شد.

وی درباره ضمانت اجرایی این توافق نامه بیان کرد: سعید آذری جزو مدیران خوش نام فوتبال ایران محسوب می شود و وقتی حرفی می زند و توافق نامه ای امضا می کند، به هیچ وجه زیرش نمی زند. فرکی خواستار جذب حسن زاده است و خود این هم بازیکن هم علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن سایپا دارد. به هر حال توافق نامه این انتقال امضا شده و باید حضور حسن زاده در سایپا را قطعی دانست.

سرپرست سایپا درباره درخواست 800 میلیونی ذوب آهن برای صدور رضایت نامه حسن زاده یا معاوضه وی با 2 بازیکن سایپا بیان کرد : سعید آذری  محبت داشت و تخفیف خوبی به سایپا داد. من درباره معاوضه حسن زاده با 2 بازیکن سایپا اطلاعی ندارم و این موضوع درست نیست. ظرف روزهای آینده این بازیکن به صورت رسمی به تیم ما می آید.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار