مسابقات فوتبال جام رمضان بانوان با مساعدت یکی از اعضاء شورای شهر شب های حساسی را دنبال می کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛این دوره از مسابقات که از خرداد ماه آغاز شده به روز هخای حساس خود نزئدیک می شود.

تیم های حاضر در مسابقات با استفاده از بازیکان لیگ برتری و ملی پوش گرمای خاصی به این دیدار ها داده اند.

شهرزاد نصیری دبیر کمیته هیئت فوتبال بانوان استان تهران به برگزاری هشتمین دوره مسابقات جام رمضان فوتسال بانوان با عنوان جام رحمت همزمان با آغاز نخستین روز از این ماه پرفضیلت اشاره کرد و اظهار داشت: در این دور از مسابقات که تا 13تیر ماه تداوم خواهد داشت 14 تیم به مصاف هم خواهند رفت.

وی با بیان اینکه این رقابت ها در دو گروه چهار تیمی و دو گروه سه تیمی در حال برگزاری است افزود: از هر گروه تاکنون دو تیم به دور بعد صعود نموده که ارمغان مهر الهه به جهت برخورداری از بازیکنان لیگ برتری از شانس های قهرمانی در این رقابت ها محسوب می شود.

وی گفت: الهه راستگو رئیس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران به عنوان مدیر و بنیانگذار این تیم تلاش زیادی را برای هر چه بهتر برگزار شدن این رقابت ها و مشارکت بانوان در ورز شبه مناسبت ماه مبارک رمضان داشته است.

دبیر کمیته هیئت فوتبال استان تهران در ادامه به تعامل هیئت فوتبال استان تهران با خیریه ارمغان مهر الهه در جهت اجرای بهتر مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: مسابقات جام رمضان تاکنون از هیچ حامی برون سازمانی برخوردار نبوده اما مطمئنم تداوم حمایت های مالی و معنوی این افراد انگیزه را برای بانوان بیشتر خواهد کرد.

نصیری با یادآوری برگزاری این مسابقات در سالن ورزشی اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: درپایان این رقابت ها به سه تیم برتر شرکت کننده جوایز نفیسی از سوی حامی این دور ه جام رمضان اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است در این دوره از رقابت ملی پوشانی نظیر زهرا قنبری،نارمیلا فتحی،سارا شیر بیگی، فاطمه شریف ،زهره میثمی و پریا نوروزی حض.ر دارند و البته دیگر بازیکنان نیز از بازیکنان با سابقه در لیگ برتر فوتسال و فوتبال بانوان نیز حساسیت این رقابت ها بیشتر کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار