کرمان؛

نبود پزشک متخصص در شهراقتصاد مقاومتی استان

شهرستان قلعه گنج جمعیت بالغ بر 80هزارنفر پزشک متخص نداردو مردم این شهرستان برای درمان باید به بندرعباس یا شهرستان همجوار مراجعه کنند.

نبود پزشک متخصص در شهراقتصاد مقاومتی استانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،رئیس بیمارستان شهدای گمنام قلعه گنج گفت: ساخت بیمارستان 32تخته خوابی شهرستان قلعه گنج از سال 89آغاز و دراسفند ماه سال گذشته فاز اول آن شامل بخش های اورژانس ، آزمایشگاه ، زایشگاه، و داروخانه راه اندازی شد.

میرشکاری افزود:در حال حاضر به دلیل خرید تجهیزات برای بخش های مختلف بیمارستان این بیمارستان به شکل 100درصد آماده بهره برداری نیست اما در4ماه اخیر موفق شدیم در حوزه درمان بخشی از نیازهای مردم شهرستان را برطرف کنیم.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در این بیمارستان گفت: درحال حاضر 25پزشک و 40پرستاروماما درکل شهرستان وجود دارد و 9مرکز بهداشت درمانی که خدمات بهداشتی درقالب پزشک خانواده به مردم شهرستان ارائه خدمت می کنند.

میرشکاری تاکید کرد: بخش رادیولوژی در اآنده نزدیک دراین بیمارستان راه اندازی می شود و جذب پزشک متخصص را نیز امیدواریم بتوانیم به زودی شاهد باشیم.

رئیس بیمارستان شهدای گمنام قلعه گنج با ابراز تشکر از دانشگاه علوم پزشکی وبنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: امیدواریم تابستان امسال بتوانیم افتتاح رسمی این بیمارستان را در برنامه داشته باشیم.

انتهای پیام /ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار