مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از راهیابی هشت هنرجوی کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره مهارت‌های هنری کشور خبر داد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛هادی زارع‌پور با اشاره به حضور موفقیت‌آمیز آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در طول سه سال اخیر در جشنواره‌های مختلف کشوری اظهار کرد: هم در قسمت فرهنگیان و هم در حوزه دانش‌‌آموزی موفقیت‌های بسیار زیادی تاکنون به دست آورده‌ایم.
 
وی این موفقیت‌ها را در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه پرورشی، تربیت بدنی و آموزشی ذکر کرد و گفت: برای نمونه در حوزه پرورشی در مسابقات قرآن و عترت و نهج‌البلاغه موفقیت‌هایی در جشنواره‌ها و همایش‌های کشوری به دست آوردیم که شاید در سال‌های آینده و به این زودی نتوانیم رتبه‌های بسیار ارزنده را کسب کنیم.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این موفقیت‌ها را مرهون تلاش و کوشش همه در آموزش و پرورش و در معاونت‌های مختلف هستیم.
 
وی با بیان اینکه راه توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش برای تربیت نسلی عالم و مبتکر و اندیشمند است، افزود: آموزش و پرورش نقش اول را در تربیت چنین نسلی بر عهده دارد لذا باید مشکلات آموزش و پرورش را در زمینه‌های مختلف در استان برطرف کرد.
 
زارع‌پور با بیان برخی مشکلات در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برای نمونه در مرکز استان و در مناطق اقماری و حاشیه‌نشین با کمبود  فضای آموزشی روبه‌رو هستیم که مسؤولان استانی برای رفع این کمبود که امسال نیز تشدید شده باید به کمک آموزش و پرورش بیایند.
 
وی تصریح کرد: البته این مشکلات موجب نشده که ما تلاش خود را برای کیفیت‌بخشی به امر آموزش و تربیت فرزندان نداشته باشیم و با همین شرایط نیز به دنبال اجرای برنامه‌های مختلف هستیم.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان به آخرین موفقیت دانش‌‌آموزان هم استانی برای حضور در جشنواره‌های ملی اشاره کرد و گفت: هشت هنرجوی ما از هنرستان‌های کار و دانش به مرحله کشوری جشنواره مهارت‌های هنری راه یافتند.
 
وی با بیان اینکه جشنواره کشوری در اردبیل برگزار می‌شود از نیلوفر رضایی، شهین غلامی، زینب خوشکیشان، عاطفه پناهنده، زهرا ایروانی، اعظم راهنوردی، فائزه خرام و ریحان کرمی به عنوان هنرجویانی که به این جشنواره راه یافته‌اند اشاره کرد.
 
این مسؤول افزود: این افراد در رشته‌های طراحی، بسته‌بندی، صفحه‌آرایی، نگارگری، چهر‌ه‌سازی، طراحی عمومی، طراحی سنتی و گرافیک به مرحله کشوری راه یافته‌اند.
 
وی از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پنجمین استان کشور در تعداد راه یافته به این جشنواره خبر داد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.