تیم ملی وزنه برداری جوانان با دو پولاد مرد مازندرانی خود در تفلیس با پولاد سرد دست و پنجه نرم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تیم ملی وزنه برداری جوانان با دو وزنه بردار مازندرانی خود راهی تفلیس شد.

رامین ولی پور و امیرحسین فضلی دو پولاد مرد مازندرانی هستند که در این مسابقات به روی تخته می روند.

مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۱۶ در تفلیس برگزار می شود و ۲۹۸ وزنه بردار شامل ۱۳۵ دختر و ۱۶۳ پسر در این رقابت‌ها حضور دارند.

نهم تیر و در چهارمین روز مسابقات جهانی جوانان در تفلیس، دو نماینده کشورمان با ۲۰ وزنه بردار در وزن ۸۵ کیلوگرم رقابت می کنند که عارف خاکی با رکورد ورودی مجموع ۳۲۲ کیلوگرم و رامین ولی پور وزنه بردار بابلی با رکورد ورودی مجموع ۳۱۶ کیلوگرم در جایگاههای شانزدهم و هجدهم هستند. وزنه بردارانی از ایتالیا با رکورد ورودی مجموع ۳۵۴ کیلوگرم ، قطر و چین با رکورد ورودی مجموع ۳۵۰ کیلوگرم اول تا سوم هستند.

در روز آخر و دوازدهم تیر در مسابقات جهانی جوانان ۱۳ وزنه بردار به همراه امیر حسین فضلی وزنه بردار نوشهری در دسته به اضافه ۱۰۵ کیلوگرم برای بدست آوردن قهرمانی رقابت خواهند کرد که در این دسته وزنه برداران قزاقستان با رکورد ورودی ۴۲۰ کیلوگرم و ارمنستان با ۴۰۰ کیلوگرم در رتبه های اول دوم جای دارند و فضلی با رکورد ورودی ۳۷۳ کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفته است.

فضلی سومی نوجوانان جهان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار