سخنگوی وزارت بهداشت:

اتوبوس سربازان، مسافر و اجناس قاچاق حمل می‌کرد

قائم مقام وزير بهداشت از حمل مسافر و اجناس قاچاق توسط اتوبوس حامل سربازان ، كه در جاده ني ريز دچار حادثه شد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ايرج حريرچي قائم مقام وزير بهداشت ضمن تشكر از كادر درماني و پرسنل به علت اقداماتي كه براي مصدومين حادثه ني ريز انجام دادند، گفت: قريب به اتفاق سربازان جان باخته تحصيل كرده بودند و من همراه خانواده  هايشان گريستم.

وي با اشاره به اينكه بازگويي حرف هايش اعتراضاتي در پي دارد، ادامه داد: اتوبوسي كه ١٩ كشته در پي داشته است، به جاي ٤٠ نفر، ٤٥ نفر مسافر سوار كرده و ٨ نفر نيز مسافر قاچاق در باك و صندوق اتوبوس جاي داده است.

حريرچي افزود: بعد از افطار كردن سربازان، سه بار اتومبيل هاي مختلف با مشخصاتي اكنون مشخص است، اتوبوس را نگه داشته و جنس قاچاق وارد اتوبوس كرده اند. سيگار و انبه حداقل اين اجناس گزارش شده است.

معاون اول وزير بهداشت  عنوان كرد: به هيچ كدام از سربازان اجازه خروج از اتوبوس داده نشده تا گزارشي از تخلفات ارائه نشود. مسافران متعدد به راننده ٧٠ ياله اعتراض مي كردند اما راننده با توهين به آنها، توجهي نكرده و با سرعت غيرمجاز به مسير خود ادامه داده است.

وي يادآور شد: سرعت غيرمجاز و عدم توانايي در كنترل وسيله نقليه از سوي راهنمايي و رانندگي تاييد شده اما ترمز بريدن دستگاه نياز به بررسي فني دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار