معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: آمار جرایم در اردبیل 12 درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ یوسف خدادادی در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضاییه در اردبیل اظهار کرد: رشد جرایم در استان اردبیل متوقف شده است، به طوری که ما برخلاف آمار کشوری با یک کاهش 12 درصدی در وقوع جرایم در استان اردبیل روبه‌رو هستیم.

وی با قدردانی از همراهی نهادها و دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در کاهش وقوع جرایم و توجه به امر پیشگیری افزود: در حالی که در سطح کشور ما با یک رشد 15 درصدی جرایم روبه‌رو هستیم اما این رشد در استان اردبیل متوقف شده و 12 درصدی نیز کاهش جرایم را شاهد هستیم.

وی تعداد پرونده‌های کیفری وارد شده به مراجع قضایی استان را در یک سال گذشته 80 هزار پرونده اعلام کرد و یادآور شد: همه این اقدامات حکایت از یک کار زیربنایی و اساسی دارد که قطعاً بسترساز تحولی جدی و حرکتی مطلوب در مسیر به حداقل رساندن آسیب‌ها خواهد بود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در ادامه به راه‌اندازی واحدهای مشاوره و مداخله قبل از طلاق در مراجع قضایی استان اشاره کرد و گفت: به شدت آمار طلاق دغدغه‌های و نگرانی‌های همه را به همراه داشته و سعی موثر بر این است تا با تحکیم بنیان خانواده‌ها بتوانیم آسیب‌ها را کاهش دهیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، جرایم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.