مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم با اشاره به اینکه استان قم در کمک به نیازمندان و میزان جمع آوری صدقات در رتبه اول کشور قرار دارد، گفت: در اکرام ایتام نیز قم رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛عبدالله جلالی در مراسم جشن کریمانه که پیش از ظهر امروز از سوی دبیرخانه فعالان اقتصادی برگزار شد با اشاره به دغدغه‌های مردم روزه‌دار در جامعه اسلامی بیان کرد: مردم در ماه مبارک رمضان در فضایی سرشار از صفا و مهربانی در کمک به هم‌نوعان خود پیشگام هستند.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر نیز سنت حسنه‌ای شکل گرفته و خیرین و خانواده‌ها اقدام به برگزاری مراسم‌های ضیافت برای نیازمندان می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم با اشاره به اینکه دبیرخانه فعالان اقتصادی در امر کمک به ایتام و نیازمندان پیشگام بوده است، افزود: یکی از فلسفه‌های ماه مبارک رمضان این است که به یاد محرومان و ایتام باشیم و در این مسیر باید همه حضرت علی(ع) را در اکرام ایتام الگو قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه در کمک به ایتام باید از سیره عملی ائمه اطهار بهره‌ بگیریم، اضافه کرد: قطعا خداوند به مال کسانی که در مسیر کمک به نیازمندان استفاده می‌شود خیر و برکت می‌دهد.

جلالی با اشاره به اینکه استان قم در کمک به نیازمندان و میزان جمع آوری صدقات با توجه به میزان جمعیت در رتبه اول کشور قرار دارد، گفت: در اکرام ایتام نیز قم رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار