روشن : باشگاه ها و کی روش باید تعامل داشته باشند

پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:باشگاه ها و تیم ملی اگر تعامل نداشته باند همه چیز به خطر می افتد.

روشن : باشگاه ها و کی روش باید تعامل داشته باشندحسن روشن پیشکسوت و کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، پاسخ گوی سوالاتی در خصوص حواشی تیم ملی فوتبال شد .

وی در پاسخ به این سوال که اولویت در حال حاضر باتیم ملی است یا باشگاه ها عنوان کرد :این دو مقوله جدا از یکدیگرند اما خود من نیز مانند بقیه مردم نمی دانم داستان از چه قرار است زیرا کی روش برنامه هایش را نمی گوید . اما نباید فراموش کرد که همواره سمبل فوتبال یک کشور تیم ملی آن است و شاکله تیم ملی باشگاه های آن ، اما متاسفانه هم اکنون همه چیز در ایران بر عکس است و نه باشگاه ها کی روش را قبول دارند و نه کی روش باشگاه ها را قبول دارد و متاسفانه کسی هم نیست که این موضوع را حل کند .

روشن در پاسخ به این سوال که : آیا تیم ملی فوتبال به دلیل فاصله ای که با رقبا دارد احتیاج به آماده سازی بیشتر دارد یا خیر عنوان کرد :کی روش در 5 سال گذشته پس چه کاری انجام داده است که حالا تیم ملی به اردو های اضافی احتیاج دارد ؟ اگر سال اول بود حرف کی روش صحیح بود اما حالا تنها به دلیل خود خواهی اش است که این چنین می کند . متاسفانه کی روش هیچ کس را قبول ندارد و این مسئله تف سر بالا برای خودش است .
پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی می تواند تنها با چند روز ازردوی پیش از بازی به مصاف حریفان برود یا خیر عنوان کرد:متاسفانه این شرایط اصلا خوب نیست . من مخالف 100 درصد کی روش هستم اما معتقدم اگر کی روش تعامل بیشتری با همه داشته باشد می تواند موفق تر باشد . 

علاوه بر آن کی روش تلاشی نمی کند تا دانش خود را در اختیار ایرانی ها قرار دهد تا نسل جدیدی به وجود بیاید به خاطر دارم که در زمان حضور اورفال در ایران حشمت مهاجرانی همه چیز را از وی فرا گرفت و پس از وی تیم ملی را به المپیک و جام جهانی برد به نظرم حالا حق هم با باشگاه ها است هم با تیم ملی و راهی به غیر از تعامل وجود ندارد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار