در این مراسم که با حضور معاون امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزارشد آقای احمد مجرد به عنوان مدیر جدید شرکت ملّی توزیع فرآورده های نفتی منطقه ارومیه معرفی و از زحمات آقای اصغر توفیقی دراین سمت تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون امورعمرانی استانداردرآغاز این مراسم با اشاره به ظرفیت های استان در بخش صادرات غیر نفتی و اهمیت توجه مدیران به بهره گیری ازاین مزیت گفت:در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل در استان آذربایجان غربی باید به نفت باید فراتر از یک فرآورده نگریست و با راه اندازی صنایع تکمیلی و تبدیل آن به فرآورده های با ارزش اقتصادی و صادرات آن رونق اقتصادی و معیشتی را فراهم ساخت.

تقی کهوریان با اشاره به نتایج خوب سفر اخیر ریاست جمهوری به استان افزود:با بهره برداری از پتروشیمی مهاباد و تاکیدات ریاست محترم جمهوری در راه اندازی صنایع پایین دستی این صنعت دراستان، براساس برنامه ریزی های که انجام گرفته در جنوب و مرکز استان با تکمیل پتروشیمی میاندوآب ، بوکان و توسعه واحد ارومیه و همچنین در شمال استان با احداث واحد پتروشیمی در منطقه آزاد ماکو آذربایجان غربی در بخش صنعت تحول عظیمی را شاهد خواهد بود .

وی ادامه داد: درنشست های اقتصادی که با سرمایه گذاران داخلی و خارجی در طی این سفر داشتیم علاقمندان بسیاری برای سرمایه گذاری در این بخش در استان شامل راه اندازی تولید فرآورده های نفتی با استفاده از ظرفیت خط انتقال دردست احداث و نیز تولید نیروی برق و صادرات این محصولات اعلام آمادگی کردند که این نیز نویدی برای حرکت سریع استان به سمت توسعه و پیشرفت است.

معاون امور عمرانی استانداردر ادامه سخنان خود همچنین اظهار داشت :در بخش توزیع فرآورده های نفتی؛ ارتقاء کمی و کیفی خدمات و جلوگیری از قاچاق این فرآورده با ارزش مورد تاکید مقام عالی استان است و همچنان باید مورد توجه مدیران این شرکت قرار گیرد.

در ادامه این مراسم احمد مجرد مدیرجدید شرکت ملّی توزیع فرآورده های نفتی منطقه ارومیه نیز در سخنانی تامین و توزیع فرآورده های نفتی با کیفیت ، برنامه ریزی برای توسعه صادرات فرآوده های نفتی از استان، ارتقاء خدمات ارائه شده به مشتریان در جایگاههای عرضه سوخت را از جمله اولویتهای دوران خدمت خود در این مسئولیت برشمرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.