مدیر اجرایی هیات رزمندگان بخش مرکزی دزفول از آغاز نوزدهمین دوره مسابقات قرائت و درک مفاهیم قرآن کریم از سه شنبه شب در روستای شهید محمد منتظری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون غلامی گفت: این مسابقات که به منظور گرامیداشت شهدای مدافع حرم در زینبیه روستای شهید محمد منتظری از توابع بخش مرکزی دزفول آغاز شده ویژه برداران می باشد و 50 نفر از شهرستان دزفول در این رقابت معنوی شرکت دارند.

وی افزود: این مسابقات به مدت 3 شب توسط هیات رزمندگان برگزار می شود و 10 نفر در رشته ترتیل ،10 نفر در قرائت قرآن و 30 نفر در رشته درک مفاهیم به رقابت می پردازند.

غلامی با اشاره به اینکه این مسابقات ویژه مقطع جوانان و بزرگسالان می باشد تصریح کرد: اختتامیه این مسابقات نیز سوم تیرماه با حضور مسوولان محلی در زینبیه روستای شهید محمد منتظری برگزار و نفرات برتر معرفی خواهند شد.

مدیر اجرایی هیات رزمندگان اظهار داشت: در این دوره از مسابقات علاوه بر قاریان شهرستانی تعدادی از قاریان استانی نیز حضور دارند.

گفتنی است سال گذشته نیز در هجدهمین دوره مسابقات قرائت و درک مفاهیم قرآن کریم شهرستان دزفول یادواره شهدای شهرک منتظری تعداد 10 قاری در رشته ترتیل، 10 قاری در رشته قرائت و 60 تن در رشته درک مفاهیم قرآن کریم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.