رضایتنامه ابوالفضل علایی فقط برای استقلال صنعتی صادر می شود !

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛
گلایه مدیرعامل فولاد یزد از مدافع تاثیر گذار تیمش!

مدیرعامل فولادیزد می گوید: باشگاه فولاد یزد فروشی نیست و از تصمیم خود مبنی بر واگذاری سهمیه فولاد صرف نظر کردیم و سال آینده با قدرت در لیگ دسته اول شرکت خواهیم کرد.

مدیرعامل فولادیزد می گوید: باشگاه فولاد یزد فروشی نیست و از تصمیم خود مبنی بر واگذاری سهمیه فولاد صرف نظر کردیم و سال آینده با قدرت در لیگ دسته اول شرکت خواهیم کرد.

نافعی ضمن تایید این خبر به خبرنگار ورزش جوان اظهار داشت: علایی مدافع وسط فصل گذشته تیم نیز که تاثیر خیلی زیادی در موفقیت و ماندن فولاد در لیگ دسته اول داشت به هیچ عنوان فروشی نیست و رضایتنامه این بازیکن برای هیچ باشگاهی صادر نمی شود.

وی در ادامه افزود : برای ابوالفضل علایی زحمات زیادی کشیده شده تا به عنوان یک ستاره درباشگاه فولاد بدرخشد، یک سال دیگر از قرارداد وی با تیم فولاد باقی مانده و می خواهیم از او به نحواحسن در مسابقات فصل آینده استفاده کنیم.

مدیرعامل فولاد یزد ضمن ابراز دلخوری از این بازیکن  گفت:‌ابوالفضل علایی به صورت غیرقانونی در تمرینات ماشین سازی شرکت کرده و با این تیم قرارداد داخلی امضا نموده است چراکه وی طبق قانون باید برای فولادیزد یک فصل دیگر بازی کند.


نافعی در پایان گفت: به تمام هواداران ماشین سازی احترام می گذارم اما بازیکن مان را نیاز داریم و اگر قرار باشد این بازیکن را به فروش برسانیم، طبق توافقاتی که از قبل با مسئولان استقلال صنعتی خوزستان صورت گرفته بود، فقط رضایت نامه اش را برای این باشگاه صادر می کنیم.

مدیرعامل فولاد یزد در پایان گفت:‌ تاکید می کنم فقط و فقط برای تیم استقلال صنعتی خوزستان رضایتنامه صادر می کنیم. با تمام احترامی که برای هواداران تیم خوب تبریزی قائل هستم اما علایی به باشگاه فولاد بازگردد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار