برنامه ى با ورزش ، در اخرين روز ارديبهشت ماه از شبكه تابان پخش شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ برنامه نظرسنجى جمعه شب برنامه به نظر خواهى مخاطبانش برای آینده امتیاز تیم لیگ دسته اولی فوتبال یزد اختصاص داشت كه گزينه هاى اين نظرسنجى به ترتيب بستن تیم جهت حضور آبرومندانه وبقا در لیگ یک،بستن تیم جهت حضور در لیگ برتر و واگذاری امتیاز تیم،بودند كه گزينه يك١٢درصد ،گزينه دو٦٣درصد و گزينه سه ٢٥درصد از نظر مخاطبان را به خود جلب كرده بود.

قادريان و آسيابان پور در شب فوتبالى برنامه كارشناسان باورزش بودند و تيم فولاد را در طى فصل تحليل كردند.

در پاسخ به برخى از حواشى كه همدانى ها در مورد ارائه فوتبال ناپاك توسط يزديها ايجاد كرده بودند،قادريان از توانايى فولاد گفت كه انقدر بالا ميباشد كه هر شائبه اى را از فولاد ميزدايد هرچند فولاد ميتوانست با ارائه بازى حساب شده از ابتداى فصل از اين اتفاقات جلوگيرى كرد.

باقرنيا سرمربى فولاد يزد مهمان تلفنى برنامه بود و در دفاع از شرافت خود و تيم فولاد گفت برخى فوتبالى ها فضاى فوتبال را متشنج ميكنند و كسب ٢٠امتياز در ١١بازى گواه همه چيز است.

قادريان با توجه به امكانات و استعداد ها در سايه ى توجه مسئولين ميتوان فصل بعد را براى صعود جنگيد.
اسيابان پور نيز زمان را عامل اصلى در موفقيت تيم دانست و كسب ميانگين دو امتياز در طى فصل را ميتوان اميد به صعود داشت.

شريعتى مدير كل ورزش و جوانان استان از طريق خط برنامه همراه برنامه شد كه از تخصيص حمايت هايى نظير زمين و خوابگاه در حد توان ورزش و جوانان استان پرده برداشت.
برگزارى جلسه با برخى بخش هاى دولتى براى روشن نحوه ى حمايت از فولاد در فصل بعد ديگر بخش صحبت هاى شريعتى بود.

مرشدى نيز حمايت هاى معقول از يك باشگاه خصوصى نظير فولاد در فصل بعد را خواستار شد.
لازم بذكر است با پيگيرى هاى انجام شده بانافعى مدير عامل باشگاه فولادقبل از برنامه در خصوص تشريح حمايت هاى فصل قبل ،حاضر به پاسخ گويى نشد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار