آبادان؛

ایجاد آرامش در جامعه با تعامل بین دستگاه قضایی واجرایی

تعامل بین دستگاه قضایی و اجرایی موجب ایجاد آرامش در جامعه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرپرست فرمانداری هندیجان گفت: تعامل و همکاری بین دستگاه قضایی و اجرایی ضمن ایجاد آرامش به برقراری امنیت پایدار در جامعه کمک می کند.

سید مهران رفیعی در جلسه گرامیداشت هفته قوه قضائیه افزود: قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه سنگین و حساسی در دفاع از حقوق فردی ، اجتماعی و تحقق عدالت بر عهده دارد.

وی گفت: شهادت شهید بهشتی و یارانش در عملیاتی تروریستی که توسط منافقین برای متوقف کردن نظام جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفت، برخلاف انتظار نه تنها نظام برخاسته از اراده ملت را متوقف نساخت بلکه به استحکام و اقتدار و همدلی ملت ایران انجامید.

سرپرست فرمانداری هندیجان افزود: افزایش سطح همکاری بین کلیه ارگان ها با دستگاه قضا می تواند امنیت را افزایش و ضمن پایداری به ایجاد آرامش هر چه بیشتر در این شهرستان کمک کند.

رفیعی گفت: کار قضاوت بسیار دشوار است و اقدامات موثر قضات در رسیدگی به موقع به پرونده های قضایی منجر به کاهش جرایم در زمینه های مختلف شده است.

اول تا هفتم تیر به مناسبت سالروز شهادت آیت ا... بهشتی و 72 تن از یاران با وفای انقلاب اسلامی به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

شهرستان هندیجان با جمعیت 45 هزار نفر در جنوب خوزستان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.