حمایت ژورنال بین المللی از مقالات برگزیده در کنفرانس مهندسی برق

دبیر هشتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران از اعلام حمایت ژورنال بین المللی Nonlinear Science Letters A از مقالات برگزیده در هشتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سعید بلوچیان در جمع دبیران کمیته های ده گانه برگزار کننده هشتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران گفت: با پی گیری ها و مکاتبات انجام شده و ارزیابی که مجله Nonlinear Science Letters A از مقالات دوره های پیشین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران داشته است این مجله برای اولین بار موافقت خود را برای چاپ تعدادی از مقالات برگزیده در هشتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران در نسخه ۲۰۱۷ خود اعلام داشت.

وی افزود: تنها مقالاتی که به زبان انگلیسی به کنفرانس ارسال شده اند در صورت پذیرش در این ژورنال کاندیدای چاپ خواهند شد.

دبیر هشتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران با اشاره به چاپ مقالات برگزیده در مجلات علمی پژوهشی معتبر کشور گفت: با هماهنگی های بعمل آمده، مقالات برگزیده هشتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران در مجلات علمی پژوهشی معتبر کشور نیز به چاپ خواهند رسید. وی ادامه داد اسامی ژورنال های حامی هشتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران در سایت کنفرانس به آدرس www.iceee.ir موجود می باشد.

بلوچیان همچنین از تمدید زمان ارائه مقالات تا ۱۵ تیر ماه جاری نیز خبر داد و افزود: کلیه مقالات پذیرفته شده هشتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران در پایگاه علمی سیویلیکا که تنها مرجع تخصصی کنفرانس های معتبر کشور می باشد به چاپ خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی گناباد با برگزاری کنفرانس های سریالی برق و با امکانات بی نظیری که در رشته برق دارد به عنوان قطب برق در کشور شناخته می شود و از جایگاه ویژه ای برخوردار است و حرف های زیادی برای گفتن دارد.

دبیر هشتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران گفت :دانشگاه آزاد اسلامی گناباد و همچنین شهرستان همه ساله و در روزهای برگزاری کنفرانس برق میزبان و پذیرای اساتید، اندیشمندان، پژوهشگران، محققان و علاقمندان به رشته ها و گرایش های مختلف و متعدد برق از سرتاسر ایران اسلامی می باشد کنفرانسی که فرصت مغتنمی فراهم می کند تا علاوه بر اینکه توانمندی های خود را ارائه نمائیم، همکاری و تعامل بیشتری را با مجامع علمی و دانشگاهی و حتی بخش صنعت داشته باشیم و از طرفی چهره های فرهیخته در این کنفرانس به تبادل اطلاعات بپردازند.

بلوچیان از دبیران کمیته های هشتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران خواست تا نسبت به معرفی اعضای کمیته های خود و همچنین تشکیل جلسات منظم برای هماهنگی لازم در زمینه برگزاری کنفرانس اقدام نمایند.

هشتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران طی روزهای ۲۷ و ۲۸ مرداد ماه ۱۳۹۵ در محل تالار شیخ محمد تقی بهلول دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.