کنفرانس بین‌المللی کیفیت در خدمات گردشگری با حضور کشور های مختلف هفته آینده در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان هدف از برگزاری این کنفرانس راهماهنگ شدن با شیوه های روز دنیا بیان کرد و گفت:استان اصفهان در صنعت گردشگری استان پیشگام درسطح کشور است بنابراین باید کیفیت خدمت رسانی به گردشگران در سطح کاملا مطلوب باشد.
فریدون الهیاری افزود:اکنون نیاز به توسعه گردشگری در بخش سخت افزاری یعنی ایجاد امکانات گردشگری و بخش نرم افزاری یعنی مدیریت گردشگری در بخش کلان است که باید با همفکری و همکاری شهرداری و ارگانهای دیگر به این مهم دست یابیم.
وی بابیان اینکه اصفهان در سال های اخیر شاهد افزایش میزان گردشگری بوده است گفت: قرار است در برنامه ششم توسعه ،ظرفیت خدمت رسانی به گردشگران از۱۶۵۰۰نفر به ۸۰هزار نفر افزایش یابد.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی و گردشگری جلب اعتماد گردشگران را یکی از راه‌های ترغیب آنها برای سفرهای بیشتر به استان برشمرد و گفت:یکی از کارهای انجام شده در این زمینه نرخ گذاری روی صنایع دستی و همچنین معرفی فروشگاه های نمونه به آنهاست.
این کنفرانس در ۲۶و۲۷ تیر ماه با همکاری استانداری،شهرداری و دانشگاه اصفهان با حضور میهمانانی از کشور های کرواسی پرتغال وچین در اتاق بازرگانی صنایع و معادن اصفهان برگزار می‌شود .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار