دبیرکل حزب مؤتلفه گفت: در جامعه‌ای که انتخاباتش حزبی نیست، معرفی کردن نامزدها عرف نیست.

"محمدنبی حبیبی" در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه اگر جامعه روحانیت بخواهد از روحانی در انتخابات آینده حمایت کند، اصولگرایان در قبال این تصمیم چه خواهند کرد گفت: مطرح کردن چنین بحث‌هایی در این برهه زود هنگام است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اظهار داشت: تا آنجایی که بنده در جریان هستم چنین بحثی تاکنون در شورای مرکزی جامعه روحانیت مطرح نشده است و اگر بحثی در این باره میان برخی از افراد بوده نباید آن را موضع رسمی جامعه روحانیت دانست.

وی افزود: علی‌القاعده باید کلیات چنین پیشنهادات مهمی در شورای مرکزی جامعه روحانیت طرح شود و بعد از اینکه به تصمیمی قطعی در این باره رسیدند، اعلام شود.

حبیبی در واکنش به کسانی که معتقدند اصولگرایان از آنجایی که نامزدی برای انتخابات سال آینده ندارند، نام کسی را مطرح نمی‌‌کنند اظهار داشت: در جامعه‌ای که انتخاباتش حزبی نیست، معرفی کردن نامزدها عرف نیست.

دبیرکل حزب مؤتلفه با بیان اینکه مگر می‌شود تشکلی با سابقه حضور فعالانه‌ در تمام انتخابات، برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدایی نداشته باشد، خاطر نشان کرد: انتظار افکار عمومی نیز این است که تشکلی که حضور موثری در فرازوفرودها دارد و فعالانه با همه مسائل برخورد می‌کند، کاندیدایی در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار