نماینده مردم اصفهان گفت: آقای رئیس بنده از 20 نمره به شما نمره 6 می‌دهم. بنابراین بهتر است استعفا دهید.

////////////به گزارش خبرنگار مجلس سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم اصفهان در واکنش به گزارش ارائه شده توسط رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: آقای رئیس بنده از 20 نمره به شما نمره 6 می‌دهم. بنابراین بهتر است استعفا دهید.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد که "آفتابه لگن هفت دست ولی شام و نهار هیچی" است زیرا ستاد و قرارگاه بسیاری داریم اما آنجا که باید برای مبارزه با قاچاق کالا مبارزه صورت بگیرد هیچ اقدامی انجام نشده است.

وی افزود: مبارزه با قاچاق یک انسان با روحیه انقلابی را می‌طلبد. از رییس جمهور هم تقاضا دارم این پرونده ستاد مبارزه با قاچاق کالا را روی میز خود قرار دهد تا ببیند بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

نماینده مردم اصفهان گفت: اگر این ستاد تا این لحظه وجود نداشت شاید میزان قاچاق بیش از مقدار موجود نمی‌شد.می‌دانید 25 میلیارد دلار یعنی چه؟ یعنی سه برابر بودجه عمرانی یک سال  کشور. می‌دانید این رقم چه میزان بیکاری ایجاد می‌کند. حدودا این میزان قاچاق 800 هزار نفر ایرانی را بیکار می‌کند.

حاجی دلیگانی افزود: قاچاق‌ها از بندرعباس وارد می‌شوند و همه می‌دانند که تریلی‌های حامل کالاهای قاچاق از آسمان عبور نمی‌کنند. چرا سلطان قاچاق برنج، سویا و گوشت را معرفی نمی‌کنید؟ چرا از مرز بانه باید هر روز میزان قابل توجهی لوازم خانگی وارد کشور شود. 

وی با انتقاد از وضعیت موجود خطاب به تمامی مسئولان گفت: آیا می‌دانید در گرسنه ماندن کودکان کارگران ایرانی، طلاق آنها و مشکلات معیشتی‌شان هم ما مسئول هستیم و روز قیامت همه ما را به سلابه خواهند کشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار