نماینده مردم شیراز گفت: تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی مانند کارخانه مخابرات شیراز و صدها کارخانه دیگر تنها به دلیل قاچاق صورت گرفته است.

تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی تنها به دلیل قاچاق صورت گرفته استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در صحن علنی امروز یکشنبه (30 خرداد ماه) بعد از اظهارات رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: وضعیت قاچاق در کشورمان به گونه‌ای در عمل تداوم دارد.

وی ادامه داد: در کشوری هستیم که توانایی سرکوب دشمنان و داعش را دارد لذا شایسته نیست قاچاق این گونه باشد و تولید داخل را به خطر بیاندازد.

پارسایی تأکید کرد: سالانه میان 20 تا 25 میلیارد ریال قاچاق به کشور داریم و عده‌ای خاص از آن بهره می‌برند و تولید کشور تاوان آن را می‌پردازد.

وی ادامه داد: مبارزه با قاچاق می‌تواند به تولیدو اشتغالزایی کمک کند، تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی مانند کارخانه مخابرات شیراز و صدها کارخانه دیگر تنها به دلیل قاچاق صورت گرفته است.

نماینده شیراز تأکید کرد: نظام ما آن قدر اقتدار دارد که در مباحث جهانی حرف‌ها زده و کشورهای مختلف اعلام کنند بدون حضور ایران در مورد مسائلی نمی‌توان تصمیم‌گیری کرد.

نماینده شیراز با تأکید بر اینکه حال روسای قاچاقچیان چه کسانی هستند که ما توان مبارزه با آنها را نداریم امیدوارم شاهد این جرم ویرانگر و مشهور نباشیم اگر ضعف در قانون است باید اصلاح شود و اگر نیست چرا اجرا نمی‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار