جهت کنترل کانون‌های داخلی گرد و غبار پروژه‌هایی در حال انجام است و یکی از مهم‌ترین موسساتی که در این زمینه فعالیت می‌کند، قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت:کانون‌های داخلی ریزگردها در 8 نقطه از خوزستان موجب بروز پدیده گرد و غبار و آلایندگی هوای استان می‌شود. با توجه به اهمیت موضوع، نمایندگان خوزستان چندین جلسه در زمینه بررسی پدیده ریزگردها تشکیل داده و با مدیران مربوطه رایزنی‌هایی داشته‌اند.

جواد کاظم‌نسب الباجی اظهار کرد: جهت کنترل کانون‌های داخلی گرد و غبار پروژه‌هایی در حال انجام است و یکی از مهم‌ترین موسساتی که در این زمینه فعالیت می‌کند، قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه است. در این راستا تلاش شده که تالاب‌های شادگان و هورالعظیم آب‌گیری شوند.

کاظم‌نسب الباجی ادامه داد: نمایندگان جهت بررسی کانون‌های داخلی ریزگردها در استان خوزستان، استفاده از بالگرد هلال احمر را درخواست داده‌اند تا از طریق هوایی، کمبودها و امکانات و راهکارها جهت کنترل این 8 نقطه کانون‌های گرد و غبار در استان خوزستان بررسی شوند.

وی گفت: همچنین در هفته گذشته در بازدیدی از روستاهای بخش مرکزی حمیدیه و تاسیسات آب‌رسانی و بهداشتی این روستاها، مشکلات این منطقه با حضور مسئولان حمیدیه بررسی شد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.