معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان تربت جام از آغاز ثبت نام کلاسهای طرح اوقات فراغت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،جعفر دلشاد عظیمی گفت: نوجوان بودن جامعه کنونى لازم است که به مسئله مهم اوقات فراغت توجه ویژه‌اى داشت و آموزش وپرورش به عنوان دستگاه متولی تعلیم و تربیت موظف است با برنامه‌ریزی جامع و مدون برای کودکان و نوجوانان در مقابل هجمه‌های فرهنگی مصون نگه دارد.

وی گفت: اوقات فراغت یکی از این موقعیتهای بسیار مناسب است که فرد می‌تواند با استفاده از آن به شناسائی و تقویت استعدادهای خود بپردازد.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان تربت جام فراهم کردن محیط رشد فکری و علمی برای جوانان را یکی از راهکارههای مناسب جهت رفع اسیبهای اجتماعی برشمرد.

دلشاد عظیمی افزود: به ‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهرستان، ثبت نام کلاس‌های طرح اوقات فراغت از بیستم خرداد ماه جاری آغاز شده و شروع این کلاسها از دوم تیر ماه می باشد.

وی گفت: هدف از برگزاری این طرح را معرفی رشته‌های قرآنی , فرهنگی هنری و ورزشی به جوانان و نوجوانان و آشنایی بیشتر آنان با مبانی دینی و قرآنی و ایجاد فضای شاد فرهنگی برای شرکت‌کنندگان عنوان کرد.

رییس ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش شهرستان تربت جام با بیان اینکه دانش‌آموزان علاقه مند می‌توانند با توجه به علاقه و استعداد خود در بیش از 100 عنوان کلاس ثبت‌نام کنند، افزود:کانون‌های فرهنگی تربیتی، ، پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی، دارالقرآن‌ها، مدارس منتخب، سالن‌های ورزشی از جمله پایگه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در تربت جام است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.