مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: از آغاز ماه مبارک ‏رمضان تا کنون بیش از ۳۵۰ بسته سبد غذایی برای توزیع بین مددجویان تحت حمایت به این کمیته اهدا شده است.

شیرمحمدشاکربرآبادی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ضمن تقدیر و ‏تشکر از نیات خداپسندانه حامیان و خیرین شهرستان افزود: ارزش ریالی هر یک از سبدهای غذایی ‏اهدائی به مددجویان این نهاد مقدس بالغ بر ششصد هزار ریال می باشد که با اولویت ایتام و خانواده های مشمول ‏طرح محسنین توزیع گردید.

وی خاطرنشان کرد: خیّرین و نیکوکاران همه ‏ساله در ماه مبارک رمضان سهم بسزائی در اطعام و افطاری مددجویان این شهرستان بر عهده دارند. ‏

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: اطعام نیازمندان، مفتاح الجنه، اکرام ایتام، شفا ، محسنین، ،کوثر، رضوان، همیان مولا و زکات فطریه از جمله طرح هایی هستند که در ماه مبارک رمضان اجرا می شوند.

شاکربرآبادی اظهار داشت: دلجویی و همدردی با فقرا و نیازمندان در این ماه پرفیض و برکت، ترویج فرهنگ احسان، انفاق و ایجاد زمینه مساعد برای جلب حمایت و مساعدت خیرین از اهداف این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام تاکید کرد: کمیته امداد این شهرستان آمادگی لازم را برای جمع آوری کمکهای مردم خیر به صورت کالا و نقد در طول ماه مبارک رمضان دارد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.