رئیس کل دادگستری استان گفت : سرقت ، نزاع و مواد مخدر در صدر پرونده های ورودی دادگستری قرار دارد .

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،  حجت الاسلام عبداللهی درنشست خبری با خبرنگاران افزود : عدم رعایت ارزش های اسلامی و تعهدات اخلاقی منجر به افزایش جرم و جنایت در کشور می شود و جامعه را به چالش می کشد و اگر سنت ها و روابط اجتماعی همانند گذشته رعایت شود تعداد ورودی های پرونده های دادگستری کاهش می یابد.
وی گفت : مجموع زندانی های استان چهار هزار و 346 نفرند که 86 نفر آنها زن هستند.
رئیس کل دادگستری استان ادامه داد : بیش از 51 درصد از زندانی ها استان را جرایم مرتبط با مواد مخدر را تشگیل می دهند .
حجت الاسلام عبداللهی از افزایش کشفیات مواد مخدر درسال 95 خبر داد و گفت : یکهزارو 25 کیلو تریاک ، 23 کیلو هروئین و 197 کیلو گراس از قاچاقچیان کشف شد.
وی همچنین افزود : در بخش زمین خواری بیش از 581 هکتار از اراضی دولتی به بیت المال برگشت داده شد که معادل بیش از 883 میلیارد ریال است .
رئیس کل دادگستری استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش گفت : مدیران کارخانه آلومنیوم مدعی هستند که این واحد آلاینده نیست ولی دادستانی در بحث آلایندگی هوا پرونده آلومنیوم در دست بررسی دارد .
رئیس کل دادگستری در پایان با تشریح برنامه های هفته ی قوه قضاییه؛ حضور درگلزار شهدا و تجدید میثاق با آنان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ، ملاقات حضوری با مردم و تجلیل از کارکنان نمونه استان را بخشی از برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد .
رئیس شورای قضایی استان از وجود 155 شعبه دادگاه و 156 شعبه شورای حل اختلاف با 207 قاضی جهت رسیدگی به پرونده های قضایی خبر داد هم خبر داد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، عبداللهی ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.