فرمانده انتظامی شهرستان قصرشيرين گفت: از کشف بيش از هفت هزار ثوب البسه خارجی قاچاق به ارزش 720 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛"عنايت فلاحی" گفت: در پی کسب يک فقره خبر مبنی بر اينکه تعدادی از قاچاقچيان در شهرستان قصرشيرين اقدام به خريد يک محموله بزرگ پوشاک نموده و قصد دارند با استفاده از يک دستگاه نيسان آنرا به استان های مرکزی کشور انتقال دهند موضوع در دستور کار ماموران اداره عمليات ويژه قرار گرفت.
وی افزود: پس يک هفته کار اطلاعاتی مستمر و پر دامنه مسيرهای تردد قاچاقچيان شناسايی و بلافاصله  اکيپی از ماموران اداره عمليات ويژه با همکاری عملياتی پرسنل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با دو دستگاه خودرو پوششی محورهای مواصلاتی به مدت چندين ساعت به صورت غير محسوس تحت کنترل قرار گرفت.
اين مقام انتظامی گفت: نهايتا خودرو نيسان حامل بار قاچاق در مسيرهای فرعی قبل از پليس راه ماهيدشت  به همراه يک دستگاه خودرو پژو پارس سفيد  مشاهده و با استفاده از علايم هشداردهنده به خودرو حامل بار، دستور توقف صادر شد که راننده توجهی ننموده و با سرعت بالايی اقدام به فرار کرد.
سرهنگ فلاحی با اشاره به اينکه پس از چندين کيلومتر تعقيب و گريز، خودرو متوقف و راننده دستگير شد، گفت: در بازرسی از خودرو محموله البسه خارجی قاچاق کشف و راننده معترف شد که صاحب بار، در آنطرف پليس راه قزانچی منتظر دريافت محموله است.
وی افزود: با توجيه و آموزش متهم و با تماس تلفنی با صاحب بار اکيپی از ماموران به همراه متهم به محل عزيمت و صاحب بار به هويت معلوم اهل و ساکن استان کردستان شناسايی و دستگير شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قصرشيرين خاطرنشان ساخت: پس از انتقال بار قاچاق به مقر پليس بيش از هفت هزار ثوب البسه خارجی به ارزش 720 ميليون ريال کشف شد.
 متهمان به همراه کالاهای مکشوفه برای مراحل قانونی به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قصرشيرين تحويل داده شدند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، کشف ، کالا ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.