رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از نهایی شدن سند توسعه 14 شهرستان استان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ طهمورث الیاسی گفت: در همین راستا باید برنامه‌هایی برای توسعه ،تدوین و اجرا شود.

وی با بیان اینکه همواره اسناد بلند مدت توسعه در کشور و استان تدوین می‌شود، گفت: اسناد توسعه مانند سند توسعه استان، برنامه ششم توسعه و سایر برنامه‌های میان مدت عمدتا زمان پنج ساله برای اجرا می‌خواهند.

الیاسی گفت: با توجه به زمان‌بر بودن اجرای این برنامه‌ها، ما نیاز به تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت برای توسعه شهرستان‌ها داریم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه افزود: در همین راستا پیشنهاد تدوین سند توسعه برای هر شهرستان را دادیم که خوشبختانه با موافقت استاندار همراه شد.

وی افزود: با تبادل صورت گرفته، استاندار تاکید کردند که برنامه کوتاه مدت یک ساله یا دو ساله برای هر 14 شهرستان تدوین شود و با توجه به چارچوبی که در این زمینه تهیه شده برنامه‌های توسعه کوتاه مدت و میان مدت برای هر 14 شهرستان با توجه به خصوصیات، ویژگی‌ها و پتانسیل‌هایی که در هر شهرستان شناسایی شده صورت می‌گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه اظهار کرد: در تدوین این برنامه علاوه بر در نظر گرفتن قابلیت‌ها، محدودیت‌ها و نقاط ضعف و قوت هر شهرستان، استراتژی‌های کلی اسناد بالادستی هم لحاظ می‌شود.



انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، توسعه ، پایان ، ماه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.