با تدوین سند نیروی انسانی دستگاه های دولتی اصفهان 2200 نفر جذب دستگاه ها شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری اصفهان با بیان اینکه نیاز دستگاه‌های دولتی به نیروی انسانی جدید محدود است، گفت: سند نیروی انسانی دستگاه‌های دولتی در اصفهان در حال تدوین است که در آن نیاز واقعی هر دستگاه مشخص می‌شود.

حسین سیستانی افزود: سند نیروی انسانی دستگاه‌های دولتی در استان اصفهان در حال تدوین است و در این سند میزان نیاز واقعی دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف به نیروی انسانی برآورد می‌شود، این سند در استانداری و فرمانداری‌ها آماده شده و در سایر دستگاه‌ها در حال آماده‌سازی است.

وی ادامه داد: انتظار می‌رفت دولت، در سال جدید برای برطرف کردن نیاز سازمان‌ها به نیروی انسانی اقداماتی را انجام دهد که به واسطه وجود محدودیت‌های منابع مالی و ضرورت کوچک‌سازی و چابک‌سازی ادارات، هنوز تصمیم جدی در دولت گرفته نشده البته اعلام شده که دولت در سال جدید نیروی انسانی جذب می‌کند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری اصفهان تصریح کرد: به احتمال زیاد مجوزهایی برای به کارگیری نیروهای جدید در دستگاه‌ها در سال جاری صادر می‌شود البته این موضوع نیازمند ابلاغ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

سیستانی خاطرنشان کرد: در سال 1391 آزمونی انجام شد که حدود یک هزار 705 نفر و به روایتی 2 هزار و 200 نفر نیرو برای جذب در دستگاه‌های مختلف انتخاب شدند که این تعداد نیرو، بر اساس تصمیم دولت جدید به کار گرفته شدند.



انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.