طرح همیان مولی امیرالمومنین(ع)(توزیع سبد کالا) به ۲۳هزار نفر نیز به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان با بیان اینکه به مناسبت ماه رمضان به ۱۸۰ هزار نفر از ایتام اطعام داده می شود، گفت: این طرح‌ها از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است، و با همکاری خیرین حقیقی و حقوقی صورت می‌گیرد.

محمدرضا علیپور خدادادی، ادامه داد: این طرح‌ها شامل برپایی سفره‌های آسمانی افطار با پیش‌بینی اطعام به ۱۸۰ هزار نفر در رستوران‌ها، مساجد، خانه‌ها و مراکز نیکوکاری سطح استان خوزستان و اجرای طرح همیان مولی امیرالمومنین(ع)(توزیع سبد کالا) به ۲۳هزار نفر با میانگین هر سبد ۷۲۰ هزار ریال در سطح استان است.

علیپور خدادادی  اظهار داشت: از دیگر طرح‌های این کمیته در ماه مبارک رمضان طرح مفتاح‌الجنه با محوریت سرکشی به خانواده ایتام و نیازمندان با هدف دلجویی و تفقد و رفع نیاز آن‌ها با حضور خیرین و مسئولان مرتبط با نیاز آن‌ها و همچنین طرح حمایت مادی و معنوی از ۷۰۰۰ نفر از کودکان و ایتام و نیازمندان تحت عنوان اکرام ایتام و محسنین با میانگین کمک به هر نفر ۳۰۰ هزار ریال است.

علیپور خدادادی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود ۹ میلیارد ریال در پایان ماه مبارک رمضان از زکات و فطریه جمع‌آوری شده و بین نیازمندان استان تقسیم شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.