سرپرست و مدیر روابط عمومی جدید تیم فوتبال ماشین سازی تبریز طی مراسمی با حضور کادرفنی، بازیکنان و تعدادی از هواداران این تیم معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ میرمجید محمدی اقدم  یکی از مدیران باسابقه و از پیشکسوتان ماشین سازی به عنوان سرپرست جدید این این تیم معرفی و از خدمات چندین ساله سیدمحمد علوی در این سمت قدردانی شد.

محمدی اقدم 62 ساله یکی از بنیان گذاران و بازیکنان نخستین تیم ماشین سازی است که سابقه سرپرستی و عضو هیات مدیره بودن این باشگاه قدیمی را در کارنامه خود دارد.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در این مراسم از خدمات ارزنده سیدمحمد علوی پیشکسوت ماشین سازی و سرپرست چند سال اخیر تیم ماشین سازی تبریز تقدیر کرد و گفت: ما مدیون این خدمات چندین ساله هستیم.

میرمعصوم سهرابی ادامه داد: این تغییرات بر اساس منافع تیم و صورت گرفته است که امیدواریم طی فصل آینده این تحولات به نفع تیم تمام شود.

همچنین در این مراسم ' محمدرضا مذهب تعالی ' به عنوان مدیر رسانه ای تیم فوتبال ماشین سازی تبریز معرفی شد.

ماشین سازی تبریز به عنوان قدیمی ترین تیم آذربایجان پس از 20 سال دوری از سطح اول فوتبال ایران با قرار گرفتن در رده دوم لیگ دسته اول باشگاه های کشور در فصل گذشته، به لیگ برتر راه یافته است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.