مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی با تاکید بر لزوم حمایت از صنایع دستی و لزوم معرفی آن به عموم از ایجاد روز بازار و هفته بازارهای صنایع دستی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ آبدار در دیدار با مدیرعامل سازمان توسعه عون بن علی اظهار داشت: با توجه به فعالیت‌های خوب صورت گرفته در مجموعه عون بن علی و اقبال مردم به حضور در آن ایجاد روز بازار و هفته بازار صنایع دستی در این مجموعه را موجب رونق هرچه بیشتر صنایع دستی چه در حوزه معرفی و چه در حوزه فروش ارزیابی کرد.

وی افزود: مجموعه عون بن علی می‌تواند در حوزه مسائل فرهنگی، اکوتوریسم و اوقات فراغت شهروندان پیشتاز باشد.

آبدار گفت: با توجه به حضور قابل توجه مردم در این مجموعه تلاش خواهیم کرد تا با همکاری مدیریت سازمان توسعه عون بن علی با ایجاد غرفه های دائمی فروش و نمایشگاه در مجموعه و کارگاه‌های صنایع دستی در محوطه اداری سازمان فرصت ارزشمندی برای هنرمندان صنایع دستی فراهم کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان گفت: در روزهای آتی با انجام کار کارشناسی بر روی موضوعات مطروحه سند همکاری متقابل بین دو مجموعه تهیه خواهد شد.

مسعود برزگر جلالی، مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی نیز در این دیدار با استقبال از همکاری با مجموعه میراث فرهنگی استان گفت: آماده ایم تا از پتانسیل موجود در مجموعه عون بن علی در راستای فرهنگ سازی و مشارکت در فعالیت های اداره کل میراث فرهنگی استان گام برداریم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار