در بازدید از خودروی تریلی 80 دستگاه تبلت قاچاق که در لابلای محموله کالایی خودرو و در مکان های مختلف جاسازی شده بودکشف شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سمنان؛  فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده و کشف 80 دستگاه تبلت قاچاق در محور تهران – مشهد خبر داد .

 فرمانده انتظامی شهرستان سرخه گفت:طرح های انتظامی مبارزه با قاچاق کالا از ابتدای سال جاری در دستور کار یگان انتظامی شهرستان سرخه قرار گرفته و با جدیت تمام پیگیری می شود.

ابوذر قربانی به اجرای این طرح در روز گذشته و کنترل محور مواصلاتی تهران –مشهد توسط گشت یگان امدادشهرستان اشاره و تصریح کرد:ماموران انتظامی در همین راستا به یک دستگاه تریلی کشنده مظنون و آن را متوقف کردند .
 
قربانی افزود:در بازدید از خودروی تریلی 80 دستگاه تبلت قاچاق که در لابلای محموله کالایی خودرو و در مکان های مختلف جاسازی شده بودکشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه به تکمیل پرونده و معرفی متهم به دادسرا اشاره و به عموم شهروندان توصیه کرد:در صورت اطلاع از هر گونه اقدام مجرمانه در این خصوص مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهید .

انتهای پیام/ع - س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار