از 63 مورد گشت مشترک بازرسی در اردیبهشت ماه‌، 37 مورد تخلف کشف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مسئول واحد گشت‌های مشترک بازرسی سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان سمنان گفت: 63 مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی درسطح استان طی اردیبهشت ماه سال جاری انجام شده است
علیرضا غفوری افزود: این گشت‌های مشترک در راستای هم افزایی واستفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی سایر دستگاه‌های اجرایی استان و در قالب طرح‌های مختلف انجام گرفته است.
مسئول واحد گشت‌های مشترک بازرسی سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان سمنان هدف از برگزاری این‌گونه گشت ها را پیشگیری بهنگام و برخورد با تخلفات احتمالی اقتصادی عنوان و خاطرنشان کرد: سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان سمنان حسب وظایف ذاتی خود با برقراری تعامل با سایردستگاه‌ها و اتحادیه‌های صنفی ذیربط اقدام به برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح استان کرده است.
غفوری تصریح کرد: آرد و نان، سوخت ،آرایشی و بهداشتی، دام زنده، طلا و جواهر و مواد غذایی از عمده گروه‌های کالایی مورد بازرسی در این گشت‌های مشترک است.
 وی افزود: از مجموع 63 مورد گشت مشترک بازرسی‌، تعداد 37 مورد تخلف اعم از گران‌فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه‌، عدم ارائه فاکتور و عرضه‌، نگهداری و عرضه کالاهای قاچاق‌، عرضه خارج از شبکه و غیره کشف شده است.
مسئول واحد گشت‌های مشترک بازرسی سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان سمنان ارزش ریالی این پرونده ها را بالغ بر 500 میلیون و 72 هزار و پانصد ریال عنوان کرد و افزود: این پرونده‌ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.
انتهای پیام / د
برچسب ها: بازرسی ، نظارت ، اصناف ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.