با کشف سه محموله سوخت قاچاق ، 60 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در گرمسار کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : شرایط جغرافیایی سمنان و نقشی که محور های مواصلاتی این استان به عنوان چهار راه مرکزی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور دارد ، توجه قاچاقچیان کالا و سوخت را به این منطقه جلب کرده است.
سردار روح الامین قاسمی از پیش بینی و اجرای تدابیر ویژه پلیس در برخورد با قاچاق به خصوص در سال جاری که به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است خبر داد و تاکید کرد : اجرای طرح های منظم انتظامی در مسیر های اصلی و کنترل خودروهای مشکوک بخشی از این اقدامات است.
وی به توقیف دو تریلی حامل سوخت قاچاق در محور تهران – گرمسار اشاره و تصریح کرد : ماموران انتظامی با توقیف ایت دو دستگاه کامیون 55 هزار لیتر گازوئیل قاچاق خارج از شبکه کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : مقصد این محموله های قاچاق کارخانجات صنعتی گرمسار بوده است که تحقیقات برای شناسایی عاملان اصلی این پرونده همچنان ادامه دارد.
سردار قاسمی به کشف دپوی پنج هزار لیتری سوخت قاچاق در یکی از کارگاه های تولیدی گرمسار نیز اشاره و اظهار داشت : در مجموع سه نفر دستگیر و با تکمیل تحقیقات به دادسرا معرفی شدند.
وی با اشاره به عزم راسخ پلیس برای مبارزه با قاچاق در سراسر کشور و کمک به رونق اقتصاد ملی تاکید کرد : حضور مستمر پلیس در محور های استان و همکاری مطلوب سایر نهاد ها به ویژه دادگستری ، محور های سمنان را به محلی نا امن برای نابودگران اقتصاد ملی تبدیل کرده است.
انتهای پیام / ه

برچسب ها: کشف ، سوخت ، قاچاق ، گرمسار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار